In juni van het afgelopen jaar werd het populaire merk Buienalarm aan het weernetwerk van Infoplaza toegevoegd. De bestaande eigen merken en social kanalen, waaronder Weerplaza, Weersverwachting.nl, Weersvoorspelling.nl en Onweeralarm, zijn sinds deze maand allemaal samengevoegd tot één geheel; het Infoplaza Media Netwerk (IMN).

De achterliggende periode hebben we eraan gewerkt om al het bereik en de advertentiemogelijkheden beter af te stemmen en bereikbaar te maken voor de adverteerders. Alle mogelijkheden worden op de nieuwe website van het Infoplaza Media Netwerk gepresenteerd.

Het Infoplaza Media Netwerk blijft continue in ontwikkeling met nieuwe advertentiemogelijkheden, zo is het in samenwerking met partners Semilo en Schneemenschen nu mogelijk om branded content in te kopen. Recent is video toegevoegd aan het portfolio en diverse exchange bidding partijen zijn aangesloten. Een uniek onderdeel zijn ook de weerberichten in de kranten van bijna alle Nederlandse Dagbladen inclusief een advertentie met een bereik van meer dan 6 miljoen lezers.

Als het weer piekt, piekt de traffic

Het lijkt een cliché, niets is zo veranderlijk als het weer en daarmee ook ons verkeer. Is het weer extreem of een hot topic in het nieuws dan bereiken wij code rood met ons bereik, waarbij er online meer dan 3 miljoen gebruikers per dag mogelijk zijn.

De nieuwe website is geen doorsnee publishers website met enkel cijfers en tarieven, maar een goede reflectie van IMN als expert op het gebied van weer, content én advertising. De website biedt meer informatie over de advertentie- en (weer)targeting mogelijkheden van het Infoplaza Media Netwerk, zoomt in op onze prachtige titels en geeft toelichting op de unieke mogelijkheden van het koppelen van merken aan weercontent op relevante weermomenten.

Weer- en audience targeting op Infoplaza Media Netwerk

Bekijk de nieuwe website van Infoplaza Media Netwerk, en laat ons weten wat je ervan vindt!