Volgend op de fusie van Infoplaza BV en BMT ARGOSS BV in juli van het afgelopen jaar, wordt de handelsnaam van BMT ARGOSS met ingang van vandaag Infoplaza Marine Weather. De totale dienstverlening voor de internationale offshore- en maritieme industrie van beide bedrijven wordt daarmee samengevoegd onder het merk Infoplaza.

Na de fusie zijn de twee organisaties binnen 6 maanden geheel geïntegreerd. Tijd om ook de diensten onder één merknaam in de markt te zetten. De gezamenlijke kwaliteiten van de nieuwe organisatie komen samen in de dienstverlening van Infoplaza Marine Weather. De know-how van hoge resolutie near-shore modellen en ervaring van BMT ARGOSS in MetOcean consultancy versterken de state-of-the-art dashboards die Infoplaza haar klanten biedt.

De nieuwe naam wordt ondersteund met een nieuw logo, dat past bij de zakelijke uitstraling die we beogen. Het logo is ook in lijn met onze missie: “Samen helpen wij mensen te beslissen met de juiste informatie voor ieder punt”. De subline in onze communicatie is dan ook ‘to the point’, wat staat voor relevant, accuraat, beslissend, ultra lokaal en op tijd! Onmisbare elementen voor een weerbedrijf.

Jean-Paul Lindeboom, managing director van Infoplaza Marine Weather:
Klanten zullen ongetwijfeld profiteren van de nieuwe weg die we zijn ingeslagen. Door de samenwerking krijgen alle klanten toegang tot persoonlijke online dashboards, gebaseerd op hoge reolutie model data. Dit helpt hen om operaties effectiever en veiliger te plannen”.