Customer Service coordinator (parttime/bijbaan)

Infoplaza is het #1 weerplatform in de Benelux met gemiddeld 12 miljoen gebruikers per maand. Dagelijks helpen we consumenten en zakelijke klanten beslissen op basis van de beste weersinformatie. We doen dit via verschillende apps en websites zoals bv. Weeronline, Buienalarm, Weerplaza en Onweeralarm.

Ben jij op zoek naar een flexibele parttimebaan of een bijbaan naast je studie voor min. 6 tot 14 uur per week? Bij Infoplaza zijn we op zoek naar een zelfstandige, geduldige en behulpzame collega die het eerste aanspreekpunt is van onze app- en website bezoekers.


  • Je helpt gebruikers door vragen of klachten te beantwoorden via e-mail en app stores.
  • Je verhoogt de klanttevredenheid door de behoeften van de klanten te begrijpen en accuraat, snel
    en beleefd te reageren.
  • Daarnaast rapporteer je evt. bugs, klachten en andere belangrijke feedback aan de Product Owners
    en/of Developers.
  • Je schrijft een duidelijk maandelijks feedback overzicht voor het bedrijf om input te krijgen over
    hoe we onze producten kunnen verbeteren.
  • In deze functie werk je nauw samen met het Product team, Content team en IT ontwikkelingsteam
    om vragen van klanten op te lossen en te beantwoorden.


  • Minimaal HBO werk – en denkniveau.
  • Met jouw servicegerichtheid, inlevingsvermogen en enthousiasme los je makkelijk en snel
    problemen op.
  • Je bent geduldig en behulpzaam ingesteld.
  • Je bent commmunicatief sterk en vloeiend in Nederlands en Engels. Bij voorkeur ook in het Duits.
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar bent ook niet bang om collega’s aan te schieten met vragen.
  • Je bent flexibel inzetbaar, deel van de uren kunnen evt. ook in de avond of weekenden gemaakt
    worden.


Bij Infoplaza helpen we mensen en organisaties de juiste beslissingen te nemen, met de juiste informatie
op het juiste moment. Infoplaza Group bestaat uit drie business lines: Infoplaza Network, Infoplaza
Business en Infoplaza Mobility. Het grootste deel van onze activiteiten bestaat uit het leveren van
weersverwachtingen voor klanten over de hele wereld (Infoplaza Network en Business), daarnaast
houden we ons ook bezig met apps voor mobiliteit (Infoplaza Mobility).

Binnen Infoplaza Network houden we ons bezig met het weer voor media en consumenten via o.a.
websites en apps, zoals o.a. Weeronline, Weerplaza en Buienalarm. Hiermee zijn we inmiddels de #1
weerplatform in de Benelux! Maar ook in de B2B markt zijn we wereldwijd actief in verschillende
markten met het leveren van weersgerelateerde informatie, voor zowel op land als op zee. Dit wordt
verzorgd vanuit Infoplaza Business. Hiervoor helpt een deskundig team van meteorologen 24/7 om het
besluitvormingsproces van onze klanten tijdens weersgevoelige operaties efficiënter te maken.

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Houten (UT), en we hebben tevens een kantoor in Amsterdam.


• Onderdeel zijn van een snelgroeiende organisatie op het gebied van weer en mobiliteit.
• Een multinationaal team van specialisten om je te inspireren en te ondersteunen.
• Veel vrijheid bij het plannen van je werk. De uren kunnen evt. over de week verspreid gemaakt worden, en zelfs deels in de avonden of weekenden als dat beter uitkomt.
• Informele en hands-on bedrijfscultuur met korte communicatielijnen.
• Remote werken is mogelijk, sommige overleggen worden bij voorkeur wel op kantoor gehouden.


Als je denkt dat we een match zijn, stuur dan je CV meteen naar hr@infoplaza.nl. We zijn benieuwd naar
jouw reactie!